Friday, February 11, 2005

Divendres

M'he aixecat avui també tard. Volia haver anat al Decathlon, però dijous també vaig anar a dormir massa tard i vaig tornar-me a emborratxar. M'he llevat, he vagarejat una mica per Internet (no gaire) i he tirat cap a l'Electrogallery on he comprat la famosa Casio Exilim per 400 euros. Per estrenar-la he anat al Ple de l'Ajuntament, que ha estat com sempre molt estimulant i a més a més han presentat la meva moció, rebutjada en bloc per tot el consistori, tret d'ERC, evidentment.

Ha acabat a un quart i mig de cinc, sense dinar ni res m'he canviat i he anat a la feina, on ara resulta que el Nacho torna a estar baldat perquè no té reforços. Ha passat bé la tarda, i he marxat corrents cap al Robert Brillas on m'he trobat na Carme Porta amb la diatriba contra la Constitució. En Jordi de l'UAB ja ha enllestit la seva tesi doctoral, quin tros de llibre el cabron, sobre la campanya electoral i la publicitat, o algu així. En Dani Vilella m'ha engalipat perquè em presenti com a apoderat al referèndum: que ho porta magre, el nano. I cap a quarts de deu he anat a l'assaig de castells, que ha estat, després de les experiències de dilluns i dimecres, i una mica dimarts, un xic decebedor pel que fa a les relacions personals. M'hi haig d'escarrassar molt, encara. Dilluns segurament tornaré allà dalt per jugar a bàsquet.

Les mandonguilles m'han omplert el pap i han foragitat la pena del ventre, que ja era hora. Una cerveseta per acompanyar, un correu per quedar pel concert de demà, i a dormir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home