Wednesday, March 23, 2005

20050322

Vaig llevar-me tard. Diumenge havia anat a dormir tard a causa de la presència d'en Raúl i en Chasa. Aquella nit vaig beure molt, però no em va sentar gaire malament. El cas és que ahir vaig aixecar-me tard. Vaig llegir una mica Max Stirner, vaig nar fent i la feina com sempre. Van portar per fi el formatge de cabra, molt suau, una mica àcid i amarg, depèn. No pas dolent.

El cap, molt amable, a la sortida, em va portar fins el local social dels castellers. A causa de la setmana santa les Moreres és tancada. Vaig ser-hi a dos de nou, molt aviat, i vaig seguir la conversa d'en Josep Maria, na Sílvia i en Paco, i jo allà, estequirot. L'assaig, quan va començar, va estar molt bé. Moltes proves, i novetats. Per primer cop vaig pujar a quarts. Havia estat tot aquest temps esperant el moment de pujar dos pisos. De fet, ja ho havia fet, però només a terços i amb pinya i escaleta. Ahir era com un terç, però sense pinya (quarts, vaja), i bé, molt guapu.

L'altra novetat va ser el pilar caminant. Feia d'agulla, perquè ja se sap, això és per gent amb molta tècnica, i sent sincers, em costen molt. doncs d'agulla petita, fent passetes cap enrera, per poc que no perdo les espardenyes diverses vegades. Vem recórrer la "catifa" dos cops, un d'anada i un altre de tornada, i llestos. Molt interessant.

I a casa, a casa res. A dormir. Vaig deixar-me el mòbil, i vaig trobar-me amb deu mil trucades de la Mercè. Com ja és habitual, sempre em truca quan sóc a assaig. Avui, fins ara, no he fet gairebé res.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home